loading...
سایت تفریحی آسناز
اخبار و اطلاعات سایت

با سلام و عرض ادب


1 - دوستان سایت آسناز یک سایت تفریحی بوده و تابع قوانین کشور میباشد.

از دوستان علاقه مند به وب نویسی درخواست میشود که ما را در نوشتن وب یاری دهند.

دوستان فعالیت در سایت کاملا رایگان است و هر کس میتواند مطالب خود را در سایت و یا در انجمن ارسال کند

البته انجمن سایت فعلا راه اندازی کامل نشده است درصورت راه اندازی همین جا مطرح خواهد شد.


2 - مطلب دیگر اینکه دوستان من نمیتونم به تنهایی سایت رو هر روز آپ کنم از شما دوستان علاقه مند به وبلاگ نویسی درخواست دارم اگه میشه منو در نوشتن این وب یاری دهید.اگر مایلید نویسنده این وب بشید آی دی یاهو منو ادد کنید تا باهم حرف بزنیم.من تو سایتهای دیگه درخواست کمک برای نویسندگی داده بودم و شرایطشو هم گفته بودم ولی یکی از دوستان برای نویسندگی پول میخواست منم گفتم ن مجانی میخوام

دوستان توجه کنید نویسندگی در این وب رایگان است لطفا سوال نفرمایید.

خلاصه خودتون قضاوت کنید...

آی دی من : soheilnew20@yahoo.com

کسب درآمد واقعی و 100% تضمینی

سلام دوستان و کاربران محترم

امروز برای شما دوستان محترم یک روشی معرفی می کنم تا شما هم صاحب درامد اینترنتی شوید البته بدون هیچ اذیت و کاری

حتما می پرسید چطوری؟

اگر برای خواندن این مطلب وقت گذاشتید معلومه که شما هم مثل من دوست دارید از اینترنت کسب درامد کنید ولی اینکار به آسانی نیست.

خب نمیخوام دیگه زیاد سرتون رو درد بیارم بهتره بریم سر اصل مطلب

اگر شما هم در خانه یا محیط کار دسترسی به اینترنت دارید میتوانید فقط با ثبت نام در سایت زیر بدون انجام هیچ کاری و بصورت کاملا قانونی درامد داشته باشید

طرز کار این سایت به گونه ای است که شما با عضو شدن در سایت زیر میتوانید بدون انجام هیچ کاری شروع به کسب درامد کنید


لینک ثبت نام


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

درباره ما
سایت تفریحی آسناز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 523
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 288
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 20,403
  • بازدید کلی : 191,351